M
U
S
L
I
M
W
A
Y
بسم الله الرحمن الرحيم.
Salam Alaik !

Anas Fikrie di sini
Follow | Dashboard



Mari Berkunjung !

Story About Links


Anas Fikrie

Reka Lencana Anda

Risalah AL- Misbah

Promote Your Page Too

Anasfikrie94.blogspot.com

Promote Your Page Too





Tinggalkan Pesanan Anda




Sejarah






TERIMA KASIH
Jumaat, 8 Jun 2012 | Jumaat, Jun 08, 2012 | 0 komen
Assalamualaikom. W.B.T. Alhamdulillah syukur kita kepada Allah S.W.T yang memberi kita nikmat iman dan islam tuk terus bertaqwa kepada Nya. kawan-kawan yang di rahmati dan di sayangi oleh Allah S.W.T sekalian saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan sekalian kerana memberi semagat baru kepada saya tuk berdakwah menyebarkan islam dengn cara ini. x lupa juga kepada rakan-rakan yang mengur dan mengajar saya ribuan terima kasih saya ucap kan ha satu g x lupa pada kawan yng tolong edit kan blog saya ini jadi cantik cam ni.

macam-macam komen yang saya dapat dari anda semua da yang kata teruskan usaha, buat yang terbaik, cantik blog, nice, tulis la lagi seronok baca dan lain-lain lagi. T0T terharu he3. tapi...... jeng...jeng...jeng....... ada juga seorang hamba yang cuba tuk patah kan semagat saya, ada yang kata "pe yang hijau ni politik-politik(dah nak wat cm na aq suka hijau werkkk), blog cam pa lagi x syok, anas fikrie tu bukan ensem pon, dan lain-lain lagi unsur-unsur yang cuba nak jatuh kan saya.

tapi kawan-kawan saya x kesah sebab apa? sebab saya buat kerja nih kerana Allah dan Allah x tanya kamu berjaya x tuk bagi orang-orang kamu kenal ingat pada ku? Allah akan tanya saya apa yang kamu buat tuk meraka mengingati aku?? itulah Allah nak saya nanti. disini saya hendak memberitahu cuti sekolah nak abih dah so kembali pada sekolah he3. sebenarnya sya masih belajar dan sekarang menduduki STPM nak wat cam na muka cam saya ni na layak duk universiti he3 tapi x apa saya x kesah asal kan boleh belajar sudah. so mungkin saya x berapa nak aktif time sekolah nih tapi kawan-kawan jagan la sedih time cuti saya aktif la horayyyyyyy(wat seronok boleh) he3 ok setakat ini sahaja tangan ini mampu menaip untuk tajuk ini k peace yoooo (>0<)v wassalam....... luv u all


Older Post | Newer Post