M
U
S
L
I
M
W
A
Y
بسم الله الرحمن الرحيم.
Salam Alaik !

Anas Fikrie di sini
Follow | Dashboard



Mari Berkunjung !

Story About Links


Anas Fikrie

Reka Lencana Anda

Risalah AL- Misbah

Promote Your Page Too

Anasfikrie94.blogspot.com

Promote Your Page Too





Tinggalkan Pesanan Anda




Sejarah






HADIAH PALING BERHARGA KEPADA KU
Khamis, 14 Jun 2012 | Khamis, Jun 14, 2012 | 0 komen

Assalamualaikom... Bertemu kembali kawan-kawan dalam blog nih he3. kawan-kawan mesti ada orang bagi hadiah paling berharga kan tambah-tambah kalo bf or gf bagi he3. tapi saya x da gf dan masih single dan nak kapel selepas kahwin he3. eeeemmmm kawan-kawan nak taw hadiah apa paling beharga bagi saya??? dan siapa yang bagi hadiah tu kat saya??? (masih tertanya dalam diri masing-masing he3) hadiah paling beharga itu ialahhhhhhhh............... jeng.... jeng hadiah itu ialah solat. dan mesti kawan-kawan tahu sapa bagi an tentu lah Tuhan semesta alam iaitu Allah S.W.T.

solat itu hadiah sangt berharga kepada kita kenapa?????? kerana solat itu salah satu cara kita berkomunikasi dengan Allah S.W.T. solat juga ada banyak kelebihan. bukan dapat pahala saja tau. tapi dpt juga sihatkan otak kita. kawan-kawan tahu x? dalam otak kita ni da satu saluran darah yang mana darah memang sukar tuk capainya. cara darah boleh mengalir dengan elok di bahagian tersebut ialah dengan cara kita rukuk dan sujud. ruku dan sujud dalm sembahyang taw. cuba kita kira satu rakaat da satu rukuk dan 2 sujud. kita solat lima waktu sehari dan semalam banyak nya. bertambah sihat la kita kerana banyak rukuk dan sujud. hebat kan solat nih an bukan dan COOL kerana kita boleh solat dimana-mana kita suka tapi dengan syarat tempat itu mestilah bersih...... setakat ini sahaj saya mampu bicara keranahari ini saya x bapa ok sikit da masalah so x leh nak pikir banyak. ok la kawan-kawan ingat taw jadi kan solat itu perkara yang paling beharga tuk kawan-kawan. segala silap dan salah saya harap maafkan saya hanya manusia biasa sahaja =) waalaikommussalam..... Allah will love u all




Older Post | Newer Post