M
U
S
L
I
M
W
A
Y
بسم الله الرحمن الرحيم.
Salam Alaik !

Anas Fikrie di sini
Follow | Dashboard



Mari Berkunjung !

Story About Links


Anas Fikrie

Reka Lencana Anda

Risalah AL- Misbah

Promote Your Page Too

Anasfikrie94.blogspot.com

Promote Your Page Too





Tinggalkan Pesanan Anda




Sejarah






amianah di kelas agama
Ahad, 25 Disember 2011 | Ahad, Disember 25, 2011 | 0 komen

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan “Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?“. Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,Aminah pun menjerit “MAK!!” Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.
Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan. “Sape pencipta alam dan segalanya?” Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit “YA ALLAH!!” Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik. Pastu ustazah pun tanya lagi soalan. “Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?” Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata “Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!” Ustazah tu terus pengsan.


Older Post | Newer Post